30 augusti 2012

You can't buy happiness

En längre period har jag haft svårt att hitta motivation och jag har bara velat sova sova sova. Jag har sovit massor men ändå dödstrött. Jag brukar annars alltid ha världens motivation på hösten. Ny start, nya möjligheter och nya andetag. Nu känns det som att jag trampar på i samma pöl. Jag vet att jag har tusen saker inplanerade i höst. Jag har finska kurs som ska gås, finska språkprov som ska tas, resa som ska upplevas och nu dessutom om jag börjar rida igen. Utöver det har jag fått ändrat mina kost vanor lite, kilon på vågen har börjat minska och min löpning har aldrig gått bättre. Ikväll känns det faktiskt bra! Jag greppade gitarren och spelat några David Ford låtar och livet kändes genast lite bättre. Har inte rört gitarren på ett år känns det som, iaf har den stått orörd någon månad. Ändring ändring!! Ändå är det viktigt att låta sig vara nedstämd och trött om kroppen vill så... Men nu börjar jag vara trött på det också. Nya tag! :)



"And maybe the songs that could've brought you to life 
were not allowed to get close to your ears."

Inga kommentarer: