30 augusti 2012

Tillbaka i sadeln

Har ikväll varit till Stall Falisa och ridit på islandshästar ut i naturen. Så grymt roligt!! Kommer äntligen börja rida mer regelbundet igen har jag bestämt. Mina händer doftar häst och det känns så bra. Dessutom var det första gången i mitt liv jag red islandshäst. Töltade en hel del och det var ju en upplevelse. Kändes lite som trav men inte det minsta skumpigt. Red på en häst som hette Adventa. En fin gammal dam som var härlig att rida på.

Min häst Adventa
Här kommer ni till Stall Falisas hemsida. En sida som är värt att ta ett besök på och läsa lite mer. Gården är mysig med 3 hästar, 2 katter och en kanin. Precis ett sånt ställe jag drömmer om att få ha i framtiden. :) Someday...

3 kommentarer:

Jenn sa...

Låter skoj! :) blir ju lite avundsjuk nu... :)

Anna sa...

Bara att fara å göra :) Inte så svårt!

Daniela sa...

Wow, dit måst ja far :D