12 augusti 2012

Oral-B TriZone 500 - tankar

Har nu en tid prövat på Oral-B TriZone 500 tandborsten. Jag har inte på många många år borstat med annan än handtandborste så detta var en lite ny upplevelse för mig, men en väldigt positiv sådan. Har en längre tid tänkt köpa en eltandborste så måste ju passa på när man får Buzzador får ett sånt här erbjudande!

Mina tankar på den då. Renare tänder upplever jag att jag får. Munnen känns mycket fräschare och alla tänder blir borstade. Är nyfiken på att pröva på dom andra borstarna som finns att köpa till detta skaft.


Ove testade självklart på också och han tyckte det var bra då den durrar till efter 30 sec så att man ska komma ihåg att byta stället att borsta på. Det durrar till 3 gånger och den 4:de är en lite längre gång och då har man borstat i 2 min och alla tänder borde ha fått sig sin tvätt.

Slutligen så ger jag tandborsten 5 tandkrämstuber av 5 möjliga! Alla borde borsta sina tänder med elborste! :)

Inga kommentarer: