29 mars 2012

Klänning sökes

Letar klänning till sommarens bröllop. Något som ska gå i stil med dessa skor jag köpte i höstas. Kikade in runt lite och hittade dessa. Vilken tycker ni bäst om?

Nr 1 
- Tycker den ser underbar ut :) Fel kanske att ha vitt på bröllop kanske men gillar mest modellen :)

Nr 2 
- Jag gillar denna modell oxo grymt mycket :) Skulle få vara liite längre egentligen där under. Hittade liknande modeller här i andra färger oxo. Kanske den lila skulle vara fin?

- Blomgrejen vid brösten är ju kanske inte riktigt jag, men modellen igen: kort fram lång bak :)

- Jaa ni ser mönstret :)

Nr 5
- Mjaa...?? Känns kanske lite tråkig..

Sticker ju över till Sthlm snart så förhoppningsvis hittar jag något där.. Annars blir det att plöja genom alla nätsidor igen och klicka hem nått som faller i smaken.

5 kommentarer:

Anonym sa...

http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/nelly-eve-1103/melissa-dress-207211-912/

Den e riktit snygg :) sku själv köp den men har int nåt tillfälle att ha den på ännu iaf :p

Anna sa...

Ritkigt snygg jo :) skulle gärna ha den en annan färg men tack för tipset :)

Anonym sa...

Hej! Jag skulle inte välja en klänning med "ojämn" längd till bröllop, tycker det ser lite slampigt ut. Men smaken är som baken! Lycka till med klänningsköpet :-)

Anna sa...

Okej ska tänka på d. Jag tycker oxo om det blir för kort där fram så passar d inte riktig för bröllop.. så svårt att hitta en klänning som jag gillar. Skulle ogärna välja den modell jag alltid väljer dvs axelbandslös klänning som slutar vid knäna.. men vill ändå ha någon som jag tycker e fint såklart :)

Rebecka sa...

Hej! Jag letar såååå efter klänning med kort fram och lång bak. Vart har du hittat klänning nr 2 och 4?
De är precis sånna jag vill ha :)
Svara gära till min mail:

nilssonrebecka108@gmail.com

Mvh. Rebecka