20 augusti 2012

Rolig träning

Igår var det öppethus på Jeppis Gym och jag drog mig dit för att röra på fläsket lite. Inbokat med mina två vänner var crosstraining, sh'bam och RPV. Alla pass var bara 30 min långa men tillsammans blev det 90 min svettig träning. Det var första gången i mitt liv jag var på crosstraining och det var roligt, tungt och otroligt svettigt. Crosstraining är en blandning av muskelträning och kondition mixat ihop på ett väldigt bra sätt. Sh'bam är ju en danstimme och med pulsen uppe och bra instruktör görs det så att det känns i musklerna fastän det "bara" är dans. Under RPV halvtimmen tränades rumpa, lår och mage. Skönt att avsluta med lite lugnare muskelövningar. Känns i rumpan idag vilket är bra! :)

I rosa topp uppe i hörnet är jag. Detta är från RPV passet.


Inga kommentarer: